Een verlangen om niet alleen te doen wat goed voelde voor anderen, maar vooral wat goed voelde voor jou
Jouw kernwaarden zijn de basis van alles wat je doet als ondernemer. Ze bepalen niet alleen de richting van je bedrijf, maar ook hoe je jezelf laat zien aan de buitenwereld.
Authentiek zijn. Het klinkt zo simpel, maar het kan best uitdagend voelen, zeker als onderneemster.
Alles wat je doet, voelt als een verlengstuk van wie jij bent: je missie, je visie, en de impact die je wilt maken. Maar hoe zorg je ervoor dat dit ook echt zichtbaar wordt voor de buitenwereld?
Nadine geeft yoga, coaching, sound healing en reiki. Ze is gek op het strand en is er vaak te vinden voor een sessie of een verfrissende duik. Dus het was vanzelfsprekend dat de shoot plaats moest vinden op het strand. De beelden zijn magisch en authentiek geworden.
Wieke is dé psycholoog in de kudde en was klaar voor haar next level. Bij Wieke kwamen de kernwoorden Vertrouwen, Free spirit, Compassie, Wijsheid, Trots en Esthetisch naar voren.Ik ging hiermee aan de slag en heel Wieke haar essentie kwam naar voren in een concept magazine en uiteindelijk in deze power beelden. Neem een kijkje […]